Evenementen op NS Stations

De afgelopen jaren zijn een aantal (met name) grote stations behoorlijk verbouwd. Bij de herontwikkeling van deze locaties is er bewust rekening gehouden met de mogelijkheid om events te organiseren. Dit betekent dat er eventpleinen beschikbaar zijn met een aantal standaard faciliteiten die te gebruiken zijn. Het verschil met de sampling locaties is dan ook dat ze wat verder van de loopstroom zitten een unieke mogelijkheid geven voor eventmarketing voor grotere groepen gelijkertijd. Denk aan een optreden met artiesten of een live viewing van een sportwedstrijd.

Dagelijks passeren 2.500.000 consumenten de NS Stations. De gemiddelde wachttijd van reizigers is zeven minuten. De grootste groep NS klanten (40%) valt in de leeftijdsgroep 18 t/m 35 jaar. Deze klanten staan open voor unieke ervaringen en het ontvangen van nieuwe informatie. Zij identificeren zich met een commerciële, moderne en internationale uitstraling. Consumenten met een druk bestaan en de behoefte om in korte tijd informatie te vergaren, evenementen op NS stations voorzien in deze behoefte.

Activatie op stations

  • 2.500.000 stationsbezoekers per dag
  • Alle doelgroepen op 1 plek
  • Altijd droog
  • Grote zichtbaarheid
  • Platform voor directe communicatie