Pop-up stores op NS Stations

Op diverse NS Stations is het mogelijk een (eigen) Pop-up store te plaatsen waarmee dagelijks meer dan 1 miljoen consumenten bereikt kunnen worden in een unieke omgeving midden in de stationshal! Een omgeving waarbij u de consument op een interactieve manier betrekt en interesse wekt voor uw merk of product. Het laten proberen en demonstreren staat centraal. Pop-up stores op NS Stations trekken de aandacht. Uit het niets zijn ze aanwezig en na een paar dagen weer verdwenen. Winkels zijn aan de zijkant van de stationshal gepositioneerd, Pop-up stores staan er midden in en zorgen daardoor voor maximale exposure. Pop-up stores op NS stations zijn zeer geschikt voor productintroducties, relaunches en seizoensgebonden producten.

Dagelijks passeren 2.500.000 consumenten de NS Stations. De gemiddelde wachttijd van reizigers is zeven minuten. De grootste groep NS klanten (40%) valt in de leeftijdsgroep 18 t/m 35 jaar. Deze klanten staan open voor unieke ervaringen en het ontvangen van nieuwe informatie. Zij identificeren zich met een commerciële, moderne en internationale uitstraling. Consumenten met een druk bestaan en de behoefte om in korte tijd informatie te vergaren, Pop-up stores op NS stations voorzien in deze behoefte.

Activatie op stations

  • 2.500.000 stationsbezoeker per dag
  • Alle doelgroepen op 1 plek
  • Pop-up stores vanaf 6m2
  • Altijd droog
  • Grote zichtbaarheid
  • Platform voor direct communicatie