StationBezoekers
per dag
Tarief vergunning
per dagdeel 5 uur (in €)
Tarief vergunning
per dag (in €)
Tarief eyecatcher (in €)Plattegrond
Utrecht Centraal290.000€ 1.995,00€ 3.195,00€425,00Download
Amsterdam Centraal250.000€ 1.815,00€ 2.995,00€425,00Download
Rotterdam Centraal160.000€1.275,002.225,00€375,00Download
Den Haag Centraal150.000€1.275,002.225,00€375,00Download
Leiden103.000€1.275,002.225,00€375,00Download
Eindhoven84.000€975,00€1.625,00€300,00Download
Amsterdam Sloterdijk81.000€975,00€1.625,00300,00Download
Arnhem76.000€975,00€1.625,00300,00Download
Den Bosch72.000€650,00€1.075,00300,00Download
Amsterdam Amstel72.000€650,00€1.075,00300,00Download
Amsterdam Bijlmer Arena65.000€650,00€1.075,00300,00Download
Zwolle65.000€650,00€1.075,00300,00Download
Amersfoort60.000€650,00€1.075,00300,00Download
Nijmegen54.000€650,00€1.075,00€300,00Download
Haarlem49.000€475,00€775,00€300,00
Breda43.000€475,00€775,00€300,00Download
Tilburg42.000€475,00€775,00€300,00Download
Den Haag HS41.000€475,00€775,00€300,00Download
Delft38.000€475,00€775,00€300,00Download
Groningen37.000€475,00€775,00€300,00Download
Almere Centrum37.000€475,00€775,00€300,00Download
Gouda35.000€475,00€775,00€300,00Download
Dordrecht32.000€475,00€775,00€300,00Download
Leeuwarden26.000€475,00€775,00€300,00Download
Maastricht24.000€475,00€775,00€300,00Download
Alkmaar24.000€475,00€775,00€300,00Download
Overige stations€330,00€550,00250,00

*De genoemde tarieven zijn onder voorbehoud en kunnen gewijzigd worden
*Een eyecatcher tarief is een extra tarief voor de promotionele materialen die ingezet worden tijdens de activatie. (Denk hierbij aan een balie, prullenbak, vlaggen, banieren etc)
*Alle tarieven zijn exclusief BTW

*De genoemde bezoekersaantallen betreffen een inschatting van het totaal aantal bezoekers van een station op een gemiddelde werkdag. Deze aantallen zijn gebaseerd op het aantal in/uitstappers zoals jaarlijks door NS wordt gepubliceerd, het aantal overstappers tussen treinen, een inschatting van het aantal bezoekers/interwijkers (meestal 5%-10%) en (indien van toepassing) een inschatting van het aantal mensen dat gebruik maakt van een ander OV-vervoersmiddel (bijvoorbeeld metro, tram, bus).